Konkurs na stanowisko Adiunkta
- Szczegóły
- Poprawiono: wtorek, 02 listopad 2021 20:14
Rektor
Uniwersytetu Zielonogórskiego
ogłasza konkurs otwarty na zatrudnienie pracownika w grupie badawczo-dydaktycznej na stanowisku ADIUNKTA
więcej informacji w ogłoszeniu dostępnym: tutaj
Budujemy nowe historie!
- Szczegóły
- Poprawiono: piątek, 05 marzec 2021 14:04
Akcja ewaluacja – oceń belfra (XIII edycja)
- Szczegóły
- Poprawiono: wtorek, 16 luty 2021 18:34
Uczelniana Rada ds. Kształcenia i Parlament Studencki zapraszają do udziału w konkursie
AKCJA EWALUACJA – OCEŃ BELFRA (XIII edycja)
Na Uniwersytecie Zielonogórskim rozpoczyna się XIII edycja ewaluacji. Ocena prowadzących zajęcia dokonywana jest przez studentów i doktorantów po zakończeniu zajęć. Ankieta zostanie udostępniona studentom i doktorantom w dniach 1 -14 marca 2021 r.
Biorąc udział w ocenie, jednocześnie bierzecie udział konkursie. Możecie wygrać dla siebie jedną z trzech kart podarunkowych o wartości 500 zł lub Dzień Rektorski dla swojego wydziału!
Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach wydziałowej i indywidualnej.
Kategoria I (wydziałowa) - przeprowadzany w grupach zgodnych z liczbą studentów poszczególnych jednostek:
1) Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii,
Filia Uniwersytetu Zielonogórskiego w Sulechowie;
Wydział Artystyczny,
2) Wydział Nauk Biologicznych,
Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska,
3) Wydział Mechaniczny
Wydział Prawa i Administracji,
Collegium Medicum,
Wydział Humanistyczny
4) Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki,
Wydział Nauk Społecznych,
Wydział Ekonomii i Zarządzania;
5) Wydział Fizyki i Astronomii[1].
W konkursie wydziałowym nagrodzony zostanie każdy wydział, który zwycięży w swojej grupie. Liczy się liczba studentów, którzy wezmą udział i wypełnią przynajmniej jedną ankietę.
Kategoria II (indywidualna) - udział biorą wszyscy studenci – osoby uprawnione do wypełnienia ankiety prowadzącego zajęcia.
Uczestnik, który chce wziąć udział w konkursie powinien wykorzystać token, który otrzyma na konto mailowe w pierwszej połowie lutego i wypełnić dowolną liczbę ankiet oceny prowadzącego zajęcia wygenerowanych przez system ankietowy.
Należy pamiętać o zachowaniu tokenu, aby wziąć udział w losowaniu nagród rzeczowych!
Losowe tokeny wysłane są studentom na ich uczelniane adresy email
(Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w celu sprawnego przeprowadzenia ankiety. Po ich wysyłce nie ma możliwości powiązania wysłanego studentowi tokena z jego danymi osobowymi. Ty samym gwarantujemy całkowitą anonimowość ankiety wypełnionej otrzymanym tokenem.
Link do systemu: http://ankiety.uz.zgora.pl/pracownik
Raporty z ewaluacji procesu kształcenia, zarówno oceny prowadzącego zajęcia, jak i zadowolenia z warunków studiowania publikowane są na stronie Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia.
Zachęcamy do wzięcia udziału w ocenie.
Kolejny sukces naszych studentów!
- Szczegóły
- Poprawiono: piątek, 11 grudzień 2020 19:56
Kolejny sukces studentów Instytutu Inżynierii Środowiska Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Koło Naukowe Solum et Universum (jako jedno z trzech zwycięskich kół) uzyskało dofinansowanie w kwocie 45 tys. zł w konkursie "Klakson - Impuls do innowacji" na realizację projektu "Zastosowanie wybranych odpadów browarniczych w gospodarce o obiegu zamkniętym". Opiekunem koła jest Pan dr inż. Jakub Kostecki.
Zwycięzcom gratulujemy i czekamy na wyniki ich pracy!
IV Międzynarodowa Konferencja Inżynieria i Kształtowanie Środowiska
- Szczegóły
- Poprawiono: piątek, 16 październik 2020 16:42
Zapraszamy na IV Międzynarodową Konferencję "Inżynieria i Kształtowanie Środowiska", Zielona Góra, 30.10.2020 r.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Konferencja ma charakter wyłącznie on-line. Uczestnictwo w konferencji będzie poświadczone certyfikatem. Po otrzymaniu zgłoszenia będą przesłane informacje organizacyjne dotyczące wystąpienia i uczestnictwa w konferencji. Każdy z uczestników otrzyma dostęp do platformy online oraz materiały konferencyjne w wersji elektronicznej.
Formularz rejestracji na konferencję: https://forms.gle/88YUxiCDV3ShNjXNA
Strony konferencji: http://konferencja.iis.edu.pl/index.php/pl/