Aktualności

Budujemy nowe historie!

Dziadek? Tata? A może mama? Kto był Twoją inspiracją? Dzięki komu dołączyłeś do branży budowlanej? Studencie, opowiedz nam swoją historię i wygraj!
Napisz, od czego wszystko się zaczęło, skąd wziął się pomysł na taką ścieżkę kariery i kto Cię zainspirował.
 
Najlepsze zgłoszenia nagrodzimy kartami przedpłaconymi o wartości 500 złotych oraz gadżetami Budimex!
 
Czekamy na Twoją historię pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 19 marca.
 
Regulamin konkursu znajduje się tutaj: https://bit.ly/3sujlLs
 

Akcja ewaluacja – oceń belfra (XIII edycja)

Uczelniana Rada ds. Kształcenia i Parlament Studencki zapraszają do udziału w konkursie

AKCJA EWALUACJA – OCEŃ BELFRA (XIII edycja)

 

Na Uniwersytecie Zielonogórskim rozpoczyna się XIII edycja ewaluacji. Ocena prowadzących zajęcia dokonywana jest przez studentów i doktorantów po zakończeniu zajęć. Ankieta zostanie udostępniona studentom i doktorantom w dniach 1 -14 marca 2021 r.

Biorąc udział w ocenie, jednocześnie bierzecie udział konkursie. Możecie wygrać dla siebie jedną z trzech kart podarunkowych o wartości 500 zł lub Dzień Rektorski dla swojego wydziału!

Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach wydziałowej i indywidualnej.

Kategoria I (wydziałowa) - przeprowadzany w grupach zgodnych z liczbą studentów poszczególnych jednostek:

1)  Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii,

      Filia Uniwersytetu Zielonogórskiego w Sulechowie;

      Wydział Artystyczny,

2) Wydział Nauk Biologicznych,

     Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska,

3) Wydział Mechaniczny

     Wydział Prawa i Administracji,

    Collegium Medicum,

     Wydział Humanistyczny

4) Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki,

    Wydział Nauk Społecznych,

    Wydział Ekonomii i Zarządzania;

5) Wydział Fizyki i Astronomii[1].

W konkursie wydziałowym nagrodzony zostanie każdy wydział, który zwycięży w swojej grupie. Liczy się liczba studentów, którzy wezmą udział i wypełnią przynajmniej jedną ankietę. 

Kategoria II (indywidualna) - udział biorą wszyscy studenci – osoby uprawnione do wypełnienia ankiety prowadzącego zajęcia.

Uczestnik, który chce wziąć udział w konkursie powinien wykorzystać token, który otrzyma na konto mailowe w pierwszej połowie lutego i wypełnić dowolną liczbę ankiet oceny prowadzącego zajęcia wygenerowanych przez system ankietowy.

Należy pamiętać o zachowaniu tokenu, aby wziąć udział w losowaniu nagród rzeczowych!

Losowe tokeny wysłane są studentom na ich uczelniane adresy email
(Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w celu sprawnego przeprowadzenia ankiety. Po ich wysyłce nie ma możliwości powiązania wysłanego studentowi tokena z jego danymi osobowymi. Ty samym gwarantujemy całkowitą anonimowość ankiety wypełnionej otrzymanym tokenem.

Link do systemu: http://ankiety.uz.zgora.pl/pracownik

Raporty z ewaluacji procesu kształcenia, zarówno oceny prowadzącego zajęcia, jak i zadowolenia z warunków studiowania publikowane są na stronie Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia.

Zachęcamy do wzięcia udziału w ocenie.

Kolejny sukces naszych studentów!

Kolejny sukces studentów Instytutu Inżynierii Środowiska Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Koło Naukowe Solum et Universum (jako jedno z trzech zwycięskich kół) uzyskało dofinansowanie w kwocie 45 tys. zł w konkursie "Klakson - Impuls do innowacji" na realizację projektu "Zastosowanie wybranych odpadów browarniczych w gospodarce o obiegu zamkniętym". Opiekunem koła jest Pan dr inż. Jakub Kostecki.

Zwycięzcom gratulujemy i czekamy na wyniki ich pracy!

Więcej informacji pod linkiem: shorturl.at/avVW1

IV Międzynarodowa Konferencja Inżynieria i Kształtowanie Środowiska

Zapraszamy na IV Międzynarodową Konferencję "Inżynieria i Kształtowanie Środowiska", Zielona Góra, 30.10.2020 r.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Konferencja ma charakter wyłącznie on-line. Uczestnictwo w konferencji będzie poświadczone certyfikatem. Po otrzymaniu zgłoszenia będą przesłane informacje organizacyjne dotyczące wystąpienia i uczestnictwa w konferencji. Każdy z uczestników otrzyma dostęp do platformy online oraz materiały konferencyjne w wersji elektronicznej.

Formularz rejestracji na konferencję: https://forms.gle/88YUxiCDV3ShNjXNA

Strony konferencji: http://konferencja.iis.edu.pl/index.php/pl/

ODBIÓR LEGITYMACJI STUDENCKICH

Uwaga Studenci!

  • Zgodnie z Prawem o szkolnictwie wyższym i nauce legitymacje studenckie zachowują ważność do 60 dni po zakończeniu zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni, czyli do 29 listopada 2020 r.
  • Zgodnie z komunikatem nr 31/2020 z dnia 12.10.2020 r. Zespołu Antykryzysowego Uniwersytetu Zielonogórskiego Dziekanat Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska opracował harmonogram przyjmowania studentów w celu przedłużenia legitymacji studenckich.
  • Szczegółowe informacje, w tym terminy odbioru/przedłużenia dokumentów, zostały Państwu przesłane drogą e-mailową.
  • Proszę o przestrzeganie wyznaczonych terminów. Osoby, które z jakichś względów nie będą mogły stawić się w Dziekanacie WBAIS UZ w wyznaczonym terminie prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 68 328 2521 lub 68 328 2334 celem ustalenia nowego terminu.
  • Czas odbioru legitymacji / jej przedłużenie skutkuje usprawiedliwioną nieobecnością na zajęciach.
  • Ze względu na reżim sanitarny w trakcie przybywania na terenie budynku należy mieć zasłonięte usta i nos (maseczka, przyłbica itp.) oraz należy przestrzegać odpowiedniego dystansu społecznego.
  • Prosimy o ścisłe przestrzeganie harmonogramu – w danym dniu obsługiwani będą tylko studenci wskazani w harmonogramie.